Marbodalmässan 2021 - Digitalt
- Uppdrag: Nå ut till medarbetare och återförsäljare digitalt
- Omfattning: 350 personer
- Plats: Marbodal Center Tidaholm


Hansen har för fjärde året hjälpt Marbodal med att producera och genomföra sin årliga Marbodalmässa för återförsäljare, franchisetagare och medarbetare från hela Sverige. Ambitionen var att skapa en innehållsrik, intressant, engagerande och proffsigt genomförd digital heldag som överträffade deltagarnas förväntningar. En stor utmaning då stor del av mervärdet från tidigare mässor, utöver inspirerande innehåll, varit möjligheten att träffas, umgås och utbyta erfarenheter.
För att göra det tillgängligt för fler deltagare så blev resultatet två likadana, fullmatade heldagar som streamades live från Marbodal Center i Tidaholm. Högt tempo, varierande perspektiv och inslag, produktnyheter, samtal och reportage varvades med inspiration och matglädje med bland annat tv-kocken Markiz Tainton på plats i ett av Marbodals utställningskök. Deltagarna deltog interaktivt genom chat och unison öppning av olika förpackningar med varierat innehåll under programmets gång och genomslaget blev över förväntan och feedback från både Marbodal och deltagare har varit översvallande positivt.
